Ishrana 
  

Uticaj konzumacije hleba na rizik za rak

hleb i rakOsobe koje konzumiraju velike količine hleba imaju veći rizik obolevanja od raka bubrega, sugerira istraživanje italijanskih naučnika.

Prateći prehrambene navike više od 2300 ispitanika u razdoblju od 2 godine istraživači s milanskog Instituta za farmakološka istraživanja su utvrdili da do umerenog povećanja rizika za rak bubrega dolazi i zbog konzumacije tjestenine i riže.

Smanjene izglede da će oboljeti od raka bubrega su imali ipitanici čija je ishrana češÄ‡e uključivala povrće i meso peradi.

Rezultate istraživanje koje je objavio International Journal of Cancer naučnici objašnjavaju visokim glikemičkim indeksom hleba, testenine i riže.

Namirnice koje imaju visoki glikemički indeks mogu dramatično povećati razinu šećera u krvi te tako na neki način pogodovati rastu tumora, kažu naučnici.

Najvećim faktorima rizika za rak bubrega se smatraju pušenje i prevelika telesna masa.
(pliva)
Propolis – neverovatan i zanemaren lek

Propolis – neverovatan i zanemaren lek

Pčelicama je već hiljadama godina dezinficirajuća materija, a kod ljudi uspešno deluje kao antibiotik te posebno za lečenja opekotina, raznih rana na koži, ...

Subota, 13.6.2009

 
Brusnica sve traženija kao lek u Evropi

Brusnica sve traženija kao lek u Evropi

Brusnica, gorko-kiselkasto bobičasto voće poreklom sa severnoameričkog kontinenta, sve je popularnija u Evropi, ne toliko ...

Subota, 13.6.2009